Jeg har så uendelig lyst til å kunne gi mine trofaste kunder egne rabatter!! Vet det har vært tatt opp tidligere, men er det helt umulig å i stand tro??
Jeg har så uendelig lyst til å kunne gi mine trofaste kunder egne rabatter!! Vet det har vært tatt opp tidligere, men er det helt umulig å i stand tro??
You got my back :)) Det vil jeg også ha!!!
Hihi, skulle også hatt med "and I got yours" :)
Kan vi få redigeringsknapp samtidig???
He he.. takk=)
Enig, til Dovre faller :o)
Klem
Et triks enn så lenge er å refundere rabatten via PayPal. Om du refunderer 15% vil PayPal refundere 15% av gebyrene dine også, ganske kjekt :o) Dere kan feks skrive på Facebooksiden deres at Facebookvenner får X rabatt ved å skrive "FB" i beskjed til selger-feltet, det blir jo som en slags kode det, bare at rabatten kommer noen timer senere :o)
Så lurt Ingrid. Det har jeg lyst til å prøve :-)
Jeg har til nå refundert rabatten via paypal ved salg, det er slik jeg som regel løser det i stedet for å endre på haugevis av produkter. Og det funker jo egentlig greit det. Men vi må jo likevel betale gebyr av den opprinnelige salgssummen til epla. Og det hadde vi jo løst med rabattkoder ved utsjekking;)
Ja det er sant. Men la oss si kjole 990,- minus rabatt til trofaste kunder 15%? Da er det bare kr 7,50 som går til Epla som "ikke skulle" gjort det. For billigere varer er denne summen enda mindre :o) Rabattkoder hadde spart oss for noen ekstra minutter + noen kroner ja, men aner ikek hva det koster å utvikle det her. Kan faktisk tenke meg det hadde hjulpet på salget!
Jada, det er jo småbeløp. Men jeg tenker også at det hadde hjulpet på salget. Jeg tror folk liker å handle med rabatter som er spesielt for dem. Hvem gjør ikke det? Det hadde vært gøy å høre fra eplafolket hva de synes og tenker om dette, det er nok et kostnadsspørsmål vil jeg tro ja..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.